sâmbătă, 12 mai 2012

Centralizare răspunsuri chestionare inițiale

33 persoane au răspuns chestionarelor inițiale (14 prin intermediul formularului Google Docs, 19 prin intermediul chestionarelor împărțite în cadrul liceului).

Dintre acestea 32 au fost elevi, iar 31 vrânceni.


Statistici:

-La prima întrebare „Cât de mult considerați că se respectă valorile europene în România?”, media a fost de 5,15, neexistând, de asemenea, nicio notă de 9 și 10.
-Media răspunsurilor la cea de-a doua întrebare este 5,78, dovedind că există o percepție mai buna asupra valorilor cultivate în sistemul educațional românesc. De asemenea, nota maximă acordată a fost 9.

Răspunsurile în ceea ce privește beneficiile României după aderare sunt variate:
  • „O comunicare si, totodata, o colaborare intensa cu celelalte state membre”;
  • „Posibilitatea de a schimba mentalitatea Romanilor.”;
  • „Consolidarea pozitiei Romaniei in randul statelor europene”;
  • „Beneficiul aderari Romaniei la UE este acela ca noi romanii putem vizita orice tara a uniunii fara sa mai apelam la ambasada fiecarei tari pentru a putea intra in tara respectiva.”;
  • „Accesarea fondurilor europene.”.
Din răspunsurile primite la cerința privind enumerea a trei valori europene se remarcă o confuzie între valorile europene și simbolurile UE.

La întrebarea nr. 8, „Considerați că CNE ar trebui să promoveze mai intens valorile europene în rândul elevilor?”, 27 de persoane din 33  au răspuns afirmativ.

Printre răspunsurile oferite la punctul 10, privind propunerile ce pot îmbunătăți rolul școlii în formarea cetățeanului european, se găsesc:
  • activități ce duc la cunoașterea și dezvoltarea acestor valori;
  • axarea pe domeniul viitoarei cariere;
  • ar fi benefică mai multă practică în școli;
  • accentul pe educației non-formală și activitate practică.
Cam acestea sunt răspunsurile chestionarului inițial. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu