marți, 8 mai 2012

Rezumatul activității - 8 mai

Ziua a început, putem spune, foarte bine. Ne-am bucurat când am făcut că știrea privind flashmobul organizat, dar și activitățile următoare a ajuns în ziarele locale atât online, cât și în print.
Mulțumim pe această cale Ziarului de Vrancea, Monitorului de Vrancea, Vrancea Media, Adevărul de Focșani. De asemenea știrea a ajuns la Radio Dada

 Monitorul de Vrancea
Ziarul de Vrancea

Ne-am bucurat să vedem că, la rugămintea noastră, Chinezu (www.chinezu.eu) ne-a oferit ajutorul în promovarea campaniei. Puteți citi articolul și vota sondajul de aici.


Și asta a nu a fost tot: pe la amiază ne-am întâlnit pentru repetiții, căci mâine, la 13:25, urmează teatru-forum. 


Acestea fiind spuse... mai avem o știre: joi, la 16:30, vom susține o prezentare a proiectului și a valorilor europene, urmată de o dezbatere, la Centrul de Tineret (la  DJST Vrancea). Vor fi prezenți elevi din mai multe licee și nu numai. Mulțumim pentru ajutor Asociației Potpourri și DJST Vrancea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu